[Play³]Wer versteht wo welches Deutsch ?

AW: Wer versteht wo welches Deutsch ?

[l]am 19.05.04 um 16:08 schrieb SkatKing:[/l]
Ich wis nich wir vun kleinluhme ham keen richtschen dialekt. Awer neulich im wuhnhäm warn welche vun drüwn un die habsch nich verstandn. eigentlich ist jedenfalls bei nem kumpel und mir noch a weng ausm vogtland mit drin. Bei uns in der umgebung ist es auch nicht so der dialekt, sondern die wörter die man manhcmal benutzt z.B. vor Weimar anstatt nach nach Weimar. Aber wie einige von euch reden,ne da versteh ich nix!

a ge bitte, die meistn leit do rein eh so leichte dialekte de ma glei vasteht. De poa leid de wiagli oag rein muast hoit frong wos wuin. De meistn song das dann eh.

[l]am 19.05.04 um 17:02 schrieb JapD:[/l]
[l]am 18.05.04 um 20:47 schrieb Stevex:[/l]
also, ich komm aus dem ruhrgebiet ich (ich nicht unbedingt aber die anderen)spreche :

"EEYYYY ALDA, Fedd krass isch schwör was geht alda, fäddddddddddddddd nä alda???"

naja, wers versteht :B

Hey das haben wir in Köln auch an vielen Ecken ;) und das Kölsch kann ich zwar entschlüsseln aber richtig sprechen kann ics nicht.
"Un de anderen jecks in köln kenn it net besser glob issch "
Ob das jetzt einwandfrei war weiß ich nicht aber besser kann ichs nicht.
"Un jetzt alda piss dich nich an un kom mit krass dönner zurück"
Joh aber ansonsten sprech ich normal glaub ich :confused:

Döner? I wüll a an Döna, i hob hunga und mia is fad, also hea damit oda i wiad glei unfreindli.

[l]am 20.05.04 um 14:23 schrieb podi:[/l]
[l]am 18.05.04 um 09:49 schrieb NicoLindner:[/l]
Das ist doch mal ein witziger Thread :-D

Ick kann höchtens n beeten Platt snacken, aber besser snacken als verstoen. Denn ick komm ausm platten Niedersachsen :)

Bin mannigfaltig gespannt, wat da noch so kömt!

Moin Moin aus der Schreiberling-Stube!

Nico

a leiwands heftl brigts es da ausse, a schas is nua das das de gschpü
ned dann ausse kumman wanns duatsteht. So jetzt muss i leida aufhean wue so awappla mit seine fettn pratzn tappa auf mei Kistn
gmacht hat !!! (trottl dea deppate ;) )

Hau iam ane eini, wia kau ma sou bleed sei? Wappla gibts auf dera wöd... losn net mea zu deim Kastl zuwi, gaunz uafoch.

Allmächt, schee! Etz derf mer endlich amol aff frängisch douherwaffeln! Obber aweng arch füi Saupreiß sin allerweil dou.

Dieser Thread darf nicht ohne ein wenig fränkischen Senf meinerseits abgeschlossen werden ;)

[l]am 27.05.04 um 14:22 schrieb ChristianSchoenlein:[/l]
Allmächt, schee! Etz derf mer endlich amol aff frängisch douherwaffeln! Obber aweng arch füi Saupreiß sin allerweil dou.

Dieser Thread darf nicht ohne ein wenig fränkischen Senf meinerseits abgeschlossen werden ;)

Na da reiss i do glei a Bankl, no so a sgpritzda.
Heast Vifzack, was geht`n so o in da Hackn ?
Eh ois leiwand? Wast eh wann da die andan Hirnederln am Geist gengan sag eana se soin se übat Heisa haun, dann kannst in
ruah weida obezahn.
oiso, ned hudln sagt

Eh ois leiwand? Wast eh wann da die andan Hirnederln am Geist gengan sag eana se soin se übat Heisa haun, dann kannst in
ruah weida obezahn.
oiso, ned hudln sagt

hr hr hr, ich liebe diesen Thread :X

[l]am 30.05.04 um 15:28 schrieb RhYmE:[/l]
ruah weida obezahn.
oiso, ned hudln sagt

Na oida, wannst so an stand drauf hast, dann
lass eam net de patschn streckn!
Gib da an stessa, und sag de Weh de soin weida tuan.

[l]am 30.05.04 um 15:28 schrieb RhYmE:[/l]
ruah weida obezahn.
oiso, ned hudln sagt

Daunn schreib wos im dialekt, oda wos glaubst moch ma do de gaunze Zeit?

Wer das Forum mal auf schwäbisch lesen möchte, der klickt bitte hier:
http://unimut.fsk.uni-heidelberg.de/unimut/schwob?schwob_url=http%3A%2F%2Fwww.play-zone.de%2F%3Fmenu%3D0601

und auf sächsisch bitte hier:
http://unimut.fsk.uni-heidelberg.de/unimut/schwob?sax_url=http%3A%2F%2Fwww.play-zone.de%2F%3Fmenu%3D0601

Bei sächsisch sind leider jede Menge Fehler drin, da manche Zeichen nicht dargestellt werden. Ich habe noch andere Homepages ausprobiert, da ist das Ergebnis in Ordnung. Ihr könnt ja ein bischen rumexperimentieren, es funktioniert eigentlich mit den meisten Websides.

Ist eigentlich ne recht lustige Sache, besonders wenn man seine eigene Seite mal so sieht. Ob es noch andere Dialekte gibt weiß ich jetzt nicht, da müßte man mal nachschauen.

@ Redaktion: Ich hoffe ihr Jungs habt nichts gegen die Links und findet das auch mal ganz lustig. So ganz rechtens sind solche Links und Umleitungen ja glaube ich mal nicht. Sollte ich Euch trotzdem hiermit auf die Füße getreten haben, bitte ich Euch um Entschuldigung und die Entfernung der Links.

heast podi oda wiast haast, hoit bitte aa moi deine pappn du pecklst do ausse da wird am jo schlecht..aussadem schaust aus wira einghaute windschutzscheibn..

ois a spassal natürlich :)

[l]am 28.06.04 um 18:48 schrieb danilo9:[/l]
heast podi oda wiast haast, hoit bitte aa moi deine pappn du pecklst do ausse da wird am jo schlecht..aussadem schaust aus wira einghaute windschutzscheibn..

ois a spassal natürlich :)

Ge, hoid söwa die pappn. Des woa hiaz wieda enoam witzig, haaahaaa.

Hi Keule

ick wees ja ooch nich wat det hier is, mit dem jeseier über de dilakte. ick finde ick habe keenen und dann is det jut so. Weeste wat ick gloobe die Keule die dit verzapft hat, isn friese. Na juti ick schwing mich mal uff meen bike und rocke mal zum Alex, ne pilsette schlucken....

hauste keule

Sali zäme. Ich als stolze Schwiizer mues natürlich au no min Dialekt zum beschte gäh. Ich nime mal a, dass ier mich so guet verschtönd wie ich üch. Nur mid es paar öschterichische Usdrück hani Problem. Aber das gahd mer ehrlich gseid am Arsch verbi. Sorry für de Usdruck, aber das chund halt vor, wenn ich Mundart schribe...
Wer sich fragt, was ich für en Dialekt schribe, das sind sächs Jahr vo mim Läbe (die erschte 6) i de Oschtschwiiz und elf Jahr i de Innerschwiiz.(NW)

Ich mues au no säge, dass mer de Thread gfallt, find ich en gueti Idee. So gsehd mer einisch chli, wer us welere Region chund.

Demfall wünsch ich üch allne en schöne Abig und vill Schpass bim EM luege. Min Tipp:
Tschechie gwünnt 3:1..

En schöne wünscht
TheB_Man

TheB_Man am 01.07.2004 21:04 schrieb:
Sali zäme. Ich als stolze Schwiizer mues natürlich au no min Dialekt zum beschte gäh. Ich nime mal a, dass ier mich so guet verschtönd wie ich üch. Nur mid es paar öschterichische Usdrück hani Problem. Aber das gahd mer ehrlich gseid am Arsch verbi. Sorry für de Usdruck, aber das chund halt vor, wenn ich Mundart schribe...
Wer sich fragt, was ich für en Dialekt schribe, das sind sächs Jahr vo mim Läbe (die erschte 6) i de Oschtschwiiz und elf Jahr i de Innerschwiiz.(NW)

Ich mues au no säge, dass mer de Thread gfallt, find ich en gueti Idee. So gsehd mer einisch chli, wer us welere Region chund.

Demfall wünsch ich üch allne en schöne Abig und vill Schpass bim EM luege. Min Tipp:

En schöne wünscht
TheB_Man

Passt eh wenst ois vastehst, a poa leit tschekn do jo wiagli nix. Wuascht, bis speda.

also ick gloob dit ja nich. der final iss ja ma wieder hyperaktiv heute. iss ja echt knorke.
aber anders kennen wa ihn ja nich wa.

The_Final am 08.10.2004 13:20 schrieb:

En schöne wünscht
TheB_Man

Passt eh wenst ois vastehst, a poa leit tschekn do jo wiagli nix. Wuascht, bis speda.

Fia olle antitscheka, wanns aweng weanarisch leana woits, miasts eich
n´ Mundl im ORF oschaun. Jedn Donnastag 22h35 ! Des is echtes Waen !
Fia olle andan, hoits de oahn steif !

podi am 10.10.2004 13:46 schrieb:
The_Final am 08.10.2004 13:20 schrieb:

En schöne wünscht
TheB_Man

Fia olle antitscheka, wanns aweng weanarisch leana woits, miasts eich
n´ Mundl im ORF oschaun. Jedn Donnastag 22h35 ! Des is echtes Waen !
Fia olle andan, hoits de oahn steif !

Wennst manst.

Zurück