• Forum geschlossen!
    Das Forum befindet sich im Nur-Lese-Modus. Das Erstellen neuer Themen und Beiträge ist nicht mehr möglich.

Dialekt-Thread : Jo mei , wos soll ma do großartich song

Ebn. En echter Bayer spriacht sou den gonzen toch,von morgns bis Obnds.
Bieziehungsweiß,a frangge so wie ich ener bin,der is doa mit der Sprache noch nich gonz so unverstäendlich wie a echta Bayer.
Wir Fronggen san scho was feins^^. =)

SoulCalibur33 am 22.10.2006 14:51 schrieb:
Aber ansonsten spricht man hier als Nordlicht Gott sei dank ein sehr gutes Hochdeutsch :P

I men wer a nochat no keen Dialeggd hot, dem tutnere wos fehn :P

I hob sos Gfui, doss mer da an Haufe Frange hoam =)

Chrassi am 22.10.2006 02:16 schrieb:
Also hier in Mecklenburg gibts eigentlich keinen besonderen Dialekt.
Am Satzende kommt höchstens ma n "ne" vor

Ja, ne...

Hier in NRW benutzen wir auch oft "ne", ne

Ne? %)

Oida wos gehtn.... intaressiat jo sowieso neamb wia i red...... mia in Tiroi hom zwor ned oi an gleichn scheiss Dialekt..... owa vasteh tuad uns vom Norden so eh nia ebba (deshoib muas i online a imma hochdeitsch ren)..... In Tiroi gibs an de Zwanzg oda sogor Fufzg Dialekt..... und meina is no oana vo de leichtestn...... Bin jo a im Ostn vo Tiroi....... im Westn is scho voi ondas...... eha wia Schweiz und so.....

Gibs do herinn eigntlich a no mea Tiroia aussa mia??? War amoi wos neis.....

:rolleyes: ;) :rolleyes: ;)

GODofGAMES am 23.10.2006 18:44 schrieb:
Oida wos gehtn.... intaressiat jo sowieso neamb wia i red...... mia in Tiroi hom zwor ned oi an gleichn scheiss Dialekt..... owa vasteh tuad uns vom Norden so eh nia ebba (deshoib muas i online a imma hochdeitsch ren)..... In Tiroi gibs an de Zwanzg oda sogor Fufzg Dialekt..... und meina is no oana vo de leichtestn...... Bin jo a im Ostn vo Tiroi....... im Westn is scho voi ondas...... eha wia Schweiz und so.....

Olso bei uans homa zum Deil a von Kaff zu Kaff en onnan Dialeggd

Keef am 23.10.2006 16:37 schrieb:
Bieziehungsweiß,a frangge so wie ich ener bin,der is doa mit der Sprache noch nich gonz so unverstäendlich wie a echta Bayer.
Bin oba koa Bayer ;)

i bin in da näh vo wien zhaus, mei dialekt is net so oag wia zum beispü in tiroi oda voalbeag.
a ur geiles woat is leiwand, des gibts nua bei uns in da umgebung. und, wissts, wos des haßt? :-D

dito , bi ja ah a Frongge , a Obafrongge as Boreit

GODofGAMES am 23.10.2006 18:44 schrieb:

Hell jo gibs do no Tirola, ober eher ausn Sidn! Schian Gruas aus Sidtirol.
Ma wenn i schun lei drun denk wieviels ba ins Maulorten gib, i denk do lei an die Teldra und wenn die Ladinsk unfang ihr Krautwalisch daherzuplappern sem denksch du bisch nimmer ganz holla. A Osttirola. Jo mei sem kennsch du eh in Puschtra Dialekt oder epper net, va wo kimmschen genau wenn ma frogen derf

An alle de mein Dialekt lern welln, empfiehl i die Reihe "Südtirolerisch leicht gemacht" Ein Sprachkurs für deutsche Zuwanderer und Bozner
De fends sicher irgendwo im Netz, i lach mer alm wieder in Arsch ab.

Also alm Deitsch bleiben Fratelli!

princess-of-hyrule am 23.10.2006 20:00 schrieb:
i bin in da näh vo wien zhaus, mei dialekt is net so oag wia zum beispü in tiroi oda voalbeag.
a ur geiles woat is leiwand, des gibts nua bei uns in da umgebung. und, wissts, wos des haßt? :-D

leiwand sel jo woas i sel du weana du. Leiwand wur i fetzig hoasen, oder super oder toll. Ma i lern ja a krot awian enkarn Dialekt, aber der Tirola Dialekt isch net so arge wie du iats do tuasch. (ausa da Teldra, in sem tuisch net gscheid virstian)

hier a Auszuch vo unsara Kerwa-Predich , des Schofkupf-Lied

Einer dieser coolen Kaddler ist Wolfgang Buck, der fränki-sche Pfarrer und Liedermacher, dem ich schon oft auf Fortbildungen ins Blatt ge-schaut habe, und der nicht nur in seinen Liedern g’scheit fränkisch ist, sondern auch beim Schofkupfn, nämlich total maulfaul und schweigsam. Von dem gibt es ein Lied, das ich Euch vorspielen möchte: “Der Ober sticht’n Under”. Lebensweisheiten beim Schafkopf-Spielen.

Der ober stichd in under

is lehm is wi a schofkupf

drum hul amol di Kardl her

und du mischn und schee gehm

iech erklär dier etz is lehm

di regln die kabiersd du schnell

die lernsd du scho als klaaner bu

wall des schofkupfm is leichd

und is lehm is ganz genauäsu.

der ober stichd in under

di verlierer zohln is bier

und di aan di ham di drümpf

und di andern ham di schmier

hald diech immer schee bedeckd

zeich nie zu frieh wos du no kannsd

bloß wenns sa muß such an moo

doch wenns gehd dann machs allaans.

a su machs der bundeskanzler

und aa der chef der deudschn bank

su funktionierds im ordinariad

und aa im landeskirchnamd

des sin di regln bo di fernsehfritzn

bo kuglfischer und bei bosch

auch in der szene der kuldur

do gehds a su wi bo der müllabfuhr.

doch su weid sin mier etz nuch ned

a jeder mensch der fängd klaa oo

bisd du amoll der masder bisd

mußd du an haufm lehrgeld zohln

am besdn spitzd erschd deine ohrn

baßd wi a hefdlersmacher auf

mehr fängd als brunzkadler oh

und ärberd siech dann langsam nauf.

a su machds der oberorzd

er muß schleima vur sein chef

doch er werd sein frusd glei los

wall er had mid seinem assisdend an dreff

a su machns di symphoniker

der dirigend mid seine sklavm

und der masder haßds in gsell

und der gsell läßd in lehrbuum laafm.

Wolfgang Buck

princess-of-hyrule am 23.10.2006 20:00 schrieb:
Leiwond gibts in Öberösterreich a, oba a nua in da Linza Gegend ;)

LOX-TT am 23.10.2006 20:03 schrieb:

<-- Nembercher^^, Mittelfranggen :-D

Keef am 24.10.2006 18:01 schrieb:
LOX-TT am 23.10.2006 20:03 schrieb:

<-- Nembercher^^, Mittelfranggen :-D

Wemma scho dabei sinn, a Wötzborcher aus Unnerfranggn :-D

Leitl wos eignlie los ,woaruhm wäert denn ka Dialekt mea geposted ?

Schreibd a moll widda a weng do nei , fei üba a Joa nix mea do gstanda , konns des gehm .

Aufwacha un schreim , mei , Dialekt is duch sche , hob hob hob .
Hurdi :)

Werd moll a boa Sacha widda belehm (im Moamend denk i do o zwa , den do und die Hondschrift)

A huch aff die Mundord :)

BigPsycho am 22.10.2006 12:07 schrieb:
Außer das wir das "g" am Ende eines Worten häufig zum "ch" machen ist das eigentlich sauber hier im Norden :B.
Nu ma Budder bei de Fische! Die Noordier sinn die besten! :X

So sauber ist das auch nicht. :-D Aber was zum Henker ist "krökeln"? Sogar ich als gebürtiger Fischkopp weiß das nicht. :confused:

Oh, Lox, et gift beschdümmt sovill gudde Threads, die lei irgendwo noch rumgammeln un du ziehscht grad den nommo hoch.
Pass uff, dass et da nit so geht, wie'm Hyrule-On-Tour domols. ;)

Ich würde zwar nie behaupten reines Hochdeutsch zu sprechen, aber was hier teilweise abgeht...
So langsam gehe ich sprachlich nur in die Richtung des Koblenzer Dialekts. Ich kann zwar noch "ch" aussprechen (mein Freund sagt halt statt "ch" immer "sch" wenn er nicht drauf achtet), aber ich tendiere immer mehr zum "des" statt "das" oder auch "dat". Ich glaube, auch das "gell" am Ende des Satzes wird früher oder später in meinen Sprachgebrauch übergehen, aber ich glaube NICHT, dass ich richtige "Kowelenzer" irgendwann mal gut verstehen werde
:B

Zurück